Re: Pomocy!!!

Autor: <klaudekk_at_autograf.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 12:43:31 MET

> Wyglada na to, ze boot sequence jest wlasciwa. Jak na moj gust winna
> lezy po stronie dyskietki. Czy sprawdzalas co kompa na niej zapisuje?
> Otworz ja w Windowsie i zobacz co na niej jest. Moze jest po prostu pusta.

Sprawdzalem ja, nie jest pusta. Jest miedzy innymi na niej Command, IO, Msdos,
co dopiero mozna dojrzec po zmienieniu opcji w systemie sterowania, ...., po
zmianie opcji pokaz wszystkie pliki i ukryte/ochraniane (moje slowa) systemowe,
czeo tez sie doszukalem w necie. Oprocz tego (podanych wczesniej plikow) byly
tam jeszcze keyboard w liczbie kilku sztuk, bodajze dwu, czy trzech i (chyba)
mause, czy jakos tak. Te wlasnie wyczytalem na tamtej stronie sa niepotrzebne,
zajmuja tylko miejsce i mozna je spokojnie skasowac, co tez uczynilem. Efekt byl
taki jak przedtem, czyli dokladniej mowiac nic to nie zmienilo :(

> Probowales sposobu z readme.txt, ktory podalem ponizej (w poscie
> zamieszczonym w srodku nocy)?

Probowalem, tak jak Ci pisalem w dzisiejszym poscie z godz. 10.41. Staje przy
punkcie nr. 4 i ani rusz do przodu :( Niemniej jednak wielkie dzieki za
tlumaczenie i chec pomocy. Gdybys byl z Opola postawilbym Ci duze, dobre piwo,
moze nawet niejedno ;)
Pozdrawiam