Re: Plyta Lucky Star 5MVP3 + port AGP

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 10:51:21 MET

Dnia Sun, 30 Jan 2005 06:41:13 +0100, Arkadiusz Dudka napisał(a):

> Troche mnie to wszystko przestraszylo, zwlaszcza te
> wypowiedzi o spaleniu kart lub AGP, ale reasumujac to
> wynika, ze najlepiej bedzie postarac sie o GF 2 MX.
Tak, taka karta ciągnie chyba nawet mniej prądu niż TnT2 (tylko 3-4
W), więc ryzyka spalenia portu AGP nie ma (a w przypadku GeForce1 się
zdarzało). Miałem też płytkę na MVP3 z dwoma różnymi kartami GF2 MX
(Asus i Prolink) i wszystko działało OK. Inni też wsadzali takie karty
do tych płyt i nie było problemów. Oprócz GF2 MX można się jeszcze
zastanowić nad Voodoo3 - do starszych gier jak znalazł, a teraz na
allegro są sprzedawane za bezcen.

> Dzieki AD
pozdr. i udanych zakupów