Re: Plyta Lucky Star 5MVP3 + port AGP

Autor: Dariusz <darekzal.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 30 Jan 2005 - 14:21:45 MET

Arkadiusz Dudka <arek_dudka@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Jeszcze jedna sprawa, czy GeForce 2 MX sa z wentylatorem,
> czy tylko z radiatorem. Mam dosyc napchane w obudowie i juz
> jest tam cieplo. Tak przy okazji, to mam obecnie AMD K6 500
> MHz (ale chodzi obecnie tylko na 450) wspomniana juz
> wczesniej S3 Virge, 192 MB RAMu i np. filmy oglada sie
> niestety raczej kiepsko (troche lepiej idzie to w Linuksie,
> w Windows 2000 raczej cienko), czy zakup tego GeForce mocno
> polepszy sytuacje?
>
> AD

  To czy karta jest tylko z radiatorem czy z coolerem zależy od ilości
wydzielanego ciepła, generalnie można założyć że karty z wentylatorem są
wydajniejsze, mają wyższe częstotliwości pracy=więcej ciepła, szybsze pamięci.
  Karty GF mają sprzętowe wspomaganie odtwarzania filmów. Jeżeli się
zdecydujesz na GF2 MX unikaj GF2 MX200 ( albo pełne albo MX400 ), z pamięciami
DDR. Na K6 500MHz z GF Divix3 powinny chodzić zadawalająco, a do obudowy dołóż
wiatrak wyciągowy.
   Pzdr
  Dariusz