Re: spoznianie sie zegara w systemie

Autor: TrapeR <NO_SPAM)_at_wp.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 19:01:19 MET

Użytkownik "MojoJojo" <osoba@microsoft.com> napisał w wiadomości
news:ctggir$5ij$1@inews.gazeta.pl...
> Zajrzyj do archiwum ze 2,3 tygodnie temu wątek zegar.
> W twoim przypadku jezeli było dobrze a jest zle to przyczyna na 100%
> bateria.

baterie wymienilem na nowa (to bylo pierwsze co mi do glowy przyszlo),
system tez na nowo posawilem ( i tak juz sie o to prosil od miesiaca)...ale
zegarek dalej sie spoznia, narazie zainstalowalem sobie programik
tclock...automatycznie synchornizuje i zapisuje loga z synchronizacji...moze
mu przejdzie to...czasami tak bywa z windowsem :)

TrapeRu