Re: Winfast TV 2000 XP Expert - wykryte i rozwiązane problemy, błędy, konfiguracja, itp.

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 20:05:50 MET

Problemy ze stereo zacząłbym szukac od słabego sygnał z kablówki
A co do wyświetlania to starsze stery do tej karty gubiły się jak karta
graficzna pracowała w trybie Dual View (np klon). OSD pojawiało się na
ułamek sekundy i znikało. Ale nawet wtedy przełączenie karty w tryb Single
View naprawiało problem. U mnie karta włączała klon jak włączyłem kompa z
włączonym TV (mam na stałe kabel podpięty do TV). Poza problemem z
zapamietaniem ustawienia audio na danym kanale (stereo/mono) nie miałem z tą
karta żadnych problemów nigdy. Karta po prostu super - choć za bardzo
obciąża procka ale to pewnie z powodu korzystania z D3D.
Przy instalacji sterów jest bardzo ważne (o czym piszą na stronie), żeby
mieć odpowiednią parę driver/pvr.

--
[ Mariusz: Asus P4P800E Deluxe P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 512 DDR400 NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]