Re: Asus P4PE i dziwne problemy z dwustronnym ramem.

Autor: Dentarg <den_at_it64.com>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 20:05:34 MET

On Sun, 2 Jan 2005 12:12:34 +0100, "FOX28" <fox29@o2.pl> wrote:

>w każdym razie to dziwne, bo jak kość (512MB) jest 200Mhz to podbicie tą
>opcją w bios do 135 nie powinno robić zwisów.

Ale właśnie na 135 działa a na 133 nie. Tyle, że ustawienie które
zmieniałem oprócz podbijania o 2 MHz FSB zmienia pewnie też parametry
chipsetu, których nie można zmieniać bezpośrednio. Pewnie długości
buforów, czy prędkość odświeżania rejestrów chipsetu (takie parametry
były w BXie, a jak jest w 845PE to nie wiem :)).
W każdym razie stabilność się teraz pojawiła.

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com