Re: Winfast TV 2000 XP Expert - wykryte i rozwiązane problemy, błędy, konfiguracja, itp.

Autor: ViViD <vividi[nospam>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 12:41:07 MET

Użyszkodnik "Tomcio" <tom_ful@wp.pl> naciapał(a):

> Procz tego ze mam znaczek na
> panelu to ewidentnie slychac dzwiek Stereo.

Rozumiem, że znaczek ten oznacza stereo (nigdy takiego nie miałem ;) ),
jeśli tak, to masz full obsługę pod względem audio-wizualnym (czytałem, że z
wyświetlaniem czasem były problemy) co bardzo mnie cieszy bo oznacza to, że
mogę dalej próbować jeszcze coś zdziałać.
Jakie wersje masz sterowników i Winfast PVR/FM?

> Musialbym byc niezle
> gluchy zeby tego nie odroznic :)

Wierzę, ale jak już się tyle kombinowało, to aż się nie chce wierzyć, że
ludzie mają od razu stereo bez najmniejszego problemu i może faktycznie zbyt
ogólnikowo potraktowałem podsumowanie ;)

> Moze za kiepski sprzet audio masz ?

Raczej to nie jest przyczyną (stereo bez problemu odróżniam).

> ;) Oczywiscie moge ci przeslac probki.

Już dziękuję, wystarczyła mi próbka od Mundi'ego, by wykluczyć wadę
konstrukcyjną tego sprzętu.
Być moze właśnie to coś z softem jest nie tak.

--
Pozdrawiam
Marcin (ViViD)