Re: Jaka klawiatura? Czyżbym miał nietypowe wymagania?

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 19:25:44 MET

*Piotr* wrote:
> Mam ta mante kilka miesiecy i sie nie rozsypala, tyle, ze nie uzywam
> intensywnie. [...]Przed ta manta kupilem takiego malego BTC i tego
> nie polecam, szczegolnie jezeli grasz.

O, dziękuję za odpowiedź, bardzo mi pomogła. :)

Właśnie ze względu na to, że gram, nie chcę Logitecha UltraX Flat,
podobno się blokuje, podobnie jak inne OEMowe konstrukcje tej firmy.
No i odrzucają mnie opinie na temat jakości wykonania, jednak
klawiatura za 140zł nie powinna się wycierać po 2 miesiącach
używania...

--
Pozdrawiam
Peeter