Re: Segate 160GB i głośna praca

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 19:08:38 MET

>| zwroc na parametr Spin Retry Count.
>|
>|Wartosci SMART rzcz jasna.

Rozumiesz opis tabelki Speedfana? Bo ja nie.
1. W pierwszej kolumnie jest lista parametrów, OK
2. W drugiej kolumnie co? Value wszyskie słowniki tłumaczą jako
wartość, ale w jakich jednostkach?
3. W trzeciej - Worst, najgorszy. No dobrze, można przyjąć że jeśli w
poprzednej kolumnie był zakres zmienności parametru (domyślnie od
zera, i do podanej wartości) to w tej kolumnie jest podane na którym
końcu zakresu jest najgorsza wartość. Ale w takim razie czemu spotyka
się wartości większe od zakresu?? Albo założenie że w drugiej
kolumnie jest zakres zmienności albo że w trzeciej jest najgorsza
wartość jest błędne. No to co tam q... jest podane?
4. W czwartej - co? Raw, surowe, nieprzygotowany?? No, powiedzmy że
tu chodzi o ostatnią wartość z pomiaru. Może ktoś to potwierdzić? No
to czemu są tam najwyraźniej wartości hex, skoro w trzech poprzednich
kolumnach są decy? Co, programista nie umiał przerobić? :) Czy taka
moda?
Może ten prog to test na IQ, ale ja wymiękam. :)

--
Jacek
***K7S5AL, Athlon1600+, 512MB SDR, GF4MX440, Codegen 300W***