Re: Winfast TV 2000 XP Expert - wykryte i rozwiązane problemy, błędy, konfiguracja, itp.

Autor: Tomcio <tom_ful_at_wp.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 11:10:53 MET

> OK. No to mamy full wypas programów w NICAM'ie, ale czy rzeczywiście
kanały,
> które nadają dźwięk w systemie STEREO NICAM są rzeczywiście
stereofoniczne?
> Moje obserwacje wskazują na to, że tak nie jest! Mimo wykrywania systemu
> NICAM po naciśnięciu F10 na danym programie, który powinien nadawać w
> stereo, pokazuje się MONO, nawet po zmuszeniu programu do trybu stereo
> (klawisz S na klawiaturze), fonia jest monofoniczna.
> Skąd mam taką pewność? A no stąd, że po porównaniu widma natężenia i
> [...]

Heee. Bez problemowo wykrywa i odtwarza mi dzwiek w Stereo :) TVP1, TVP2,
Polsat, TVN, TV Polonia, Viva itp Procz tego ze mam znaczek na panelu to
ewidentnie slychac dzwiek Stereo. Musialbym byc niezle gluchy zeby tego nie
odroznic :) Moze za kiepski sprzet audio masz ? ;) Oczywiscie moge ci
przeslac probki.