Re: Winfast TV 2000 XP Expert - wykryte i rozwiązane problemy, błędy, konfiguracja, itp.

Autor: Tomcio <tom_ful_at_wp.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 13:13:40 MET

> Rozumiem, że znaczek ten oznacza stereo (nigdy takiego nie miałem ;) ),
> jeśli tak, to masz full obsługę pod względem audio-wizualnym (czytałem, że
> wyświetlaniem czasem były problemy) co bardzo mnie cieszy bo oznacza to,
że
> mogę dalej próbować jeszcze coś zdziałać.
> Jakie wersje masz sterowników i Winfast PVR/FM?

Uzywam tych najnowszych ze stronki Leadteka, to sa z 24.11, a oprogramowanie
rowniez te ostatnie ze stronki. Probowalem chyba ze 3 sterowniki rozne i na
wszystkich lazi OK. Na Pal B/D nie chcialo mi wykrywac na zadnym kanale
Stereo, natomiast na Pal D bezproblemowo wyszukuje kanaly z dzwiekiem
Stereo.