Re: Barton 2500+ czy 2600+ ?

Autor: edwardek <edwardek.usun_at_to.poczta.onet.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 02:44:21 MET

Dnia Fri, 31 Dec 2004 18:11:05 +0100, red napisał(a):

> [...]

No coz.... u mnie na FSB 200 chodzi, ale jednak nie do konca dobrze.
A od 197 w dol chodzi juz calkiem dobrze. Sprzet raczej dobry: Geil 2x256MB
(CL 2,5), Epox 8RDA+, Chieftec 360 (grafika do bani wiec jej nawet nie
podaje).
Owszem FSB200 mialem przez kilka miesiecy i nie zauwazylem zadnych
problemow (wszystko chodzilo pieknie (fakt: duzo nie gram, ale jak juz cos
sobie wlacze to mniej niz godzine nie strzelam) , bez jakichkolwiek
dziwnych zachowan), do czasu jak uruchomilem sobie meczenie procesora
poprzez SUPERPI.
Po mniej wiecej pol godzinie meczenia procesora program przerywal dzialanie
z bledem. Temp. ok. 60 C, podnoszenie napiecia niczego nie zmienialo.
Zauwazylem ze na niepodkreconym (166) wszystko bylo ok. Wiec zaczalem
obnizac FSB z 200 w dol. Przy 197 program przestal sie wywalac nawet po
wielu godzinach meczarni procesora. W tej chwili dla zaokraglenia mam 196
:)

ps. oczywiscie komputer meczylem wieloma roznymi testami przez cale noce
(np. memtesty) i wyszlo wlasnie na to ze wszystko jest ok i ze wlasnie
tylko FSB200 powoduje ze komputer moze potencjalnie mi sie zawiesic. Choc
gdybym zostawil te 200 to pewnie i tak bym tego nie odczul do momentu
jakichs dlugich skomplikowanych obliczen typowoprocesorowych - dlatego
pewnie wiekszosc ludzi tego w ogole moze nie wiedziec ze tak naprawde to te
200 FSB bartona 2500+ nie zawsze jest w 100% stabilne :)