Re: Dziadostwo HP

Autor: Jacek <something_at_o2.co.uk>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 00:57:50 MET

> chyba nie pracowales nigdy na 286 ...:)
Pracowalem pracowalem :-) Zaczynalem od XTka :-) Owszem, juz dawno
przestalem byc XPertem od sprzetu...

> mamy ... ale nie sprecyzowales co tak naprawde sie dzieje ... bo to, ze
> jakis tam shit otwiera sie 15sek a nie 13,5sek to naprawde nie powod do
> narzekania ... jak sie komus nie podoba to niech trzyma aplikacje caly
> czas w pamieci i uzywa uspienia ...
Co sie dzieje?

- swiezo zainstalowany system uruchamia sie _przerazliwie_ dlugo! na
wspomnianym modelu 2,6 GHz wolniej jak na kupionym nieco wczesniej celeraku
jeden. cos, przy takich samych programach
- word sie otwiera _rozpaczliwie_ wolno. nic nie ora po dysku, wszystko
stoi. jest antyvir, McAfee, jak go wylacze jest nieznacznie lepiej... ale
chamski przyciach zostaje. przypominaja mi sie czasy pierwszych Cyrixow (czy
jak kto woli: Cyrilixow). jak ktos nie pamieta, byl to taki procesor ktory
chyba gubil prady, i uciekaly za obudowe = straszliwie sie przycinal.

pozdro

J.