Re: Dziadostwo HP

Autor: Jacek <something_at_o2.co.uk>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 01:00:44 MET

> Hmm, drukarki cz-b HP jak najbardziej (choc te 6L to maja problemy z
> pobieraniem papieru) ale te starsze to nie do zakatowania sprzet.
> Pozatym jest inna sprawa ze HP to jest generalnie firma marketingowa -
> przeciez cz-b drukarki HP to mechanizmy Canona !
> Inne produkty tez sa czesto robione przez inne firmy a maja potem logo HP.

Nie wiem do konca jak to jest, kto jakie mechanizmy robi ale drukarki
laserowe HP serii 3 i 4 (nie wiem czy to wlasciwe numerki, ale mialy poziomy
podajnik papieru) sa naprawde bombastyczne. Te z pionowym juz gorsze,
podajnik jest taki sobie, po stosunkowo niedlugim czasie eksploatacji wciaga
po kilka kartek.

J.