Re: Dziadostwo HP

Autor: gg <np.osoba_at_microsoft.com>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 08:11:31 MET

> - swiezo zainstalowany system uruchamia sie _przerazliwie_ dlugo! na
> wspomnianym modelu 2,6 GHz wolniej jak na kupionym nieco wczesniej
> celeraku
> jeden. cos, przy takich samych programach
> - word sie otwiera _rozpaczliwie_ wolno. nic nie ora po dysku, wszystko
> stoi. jest antyvir, McAfee, jak go wylacze jest nieznacznie lepiej...
> ale
> chamski przyciach zostaje.

Miałem podobny objaw na notebooku IBM-a za podobne pieniądze (10kpln).
System potrafil sie nieraz uruchamiac 30min. Office uruchamial sie
niekiedy pare minut. Winny był walnięty dysk. Przeinstalowywalem system z
5 razy zanim do tego doszedlem. po wymianie dysku notebook smiga jak
zloto.

--
pozdrawiam
P.