Re: Dziadostwo HP

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 18:19:55 MET

Jacek napisał(a):
> Moje
> przejscia z notebookami HP sa takie, ze np. rok temu kupilem jeden
> egzemplarz za 10.000 netto, super wypas 2,6 GHz, 512 MB ramu, nagrywarka DVD
> i w ogole super! Problem w tym ze cudowny word 2k otwieral sie nawet i 15
> sekund. Szefunio byl zalamany, poprzednio mial Toshibe Celerona 400, w98 +
> office 2k. I tak jest zawsze: TO DZIADOSTWO CHODZI PRZERAZLIWIE WOLNO.

ale w czym jest problem ?:) bo albo nie podoba ci sie notebook albo word
2k ...

> Chcialem zapytac, czy tylko ja mam takie doswiadczenia? Ja naprawde nie wiem
> co zrobic aby to szybciej chodzilo... Moj Acer 1,3 GHz Celeron 256 MB chodzi
> o niebo szybciej jak 2,6 GHz P4 / 512 MB! Co zrobilem temu HPkowi?
> Zainstalowalem system z plyt od producenta + update sterownikow + drukarki +
> office 2k. Nic wiecej. Zachowuje sie gorzej jak 80286 z 1 MB + win 3.0.

chyba nie pracowales nigdy na 286 ...:)

> Macie jakies pomysly?

mamy ... ale nie sprecyzowales co tak naprawde sie dzieje ... bo to, ze
jakis tam shit otwiera sie 15sek a nie 13,5sek to naprawde nie powod do
narzekania ... jak sie komus nie podoba to niech trzyma aplikacje caly
czas w pamieci i uzywa uspienia ...

kiedys spotkalem sie z plaga wolnego otwierania worda w calej firmie i
mialo to zwiazek z siecia LAN i roznymi powiazaniami jakie word
sparwdzal przy uruchamianiu ... jesli chodzi o inne przyczyny to
*musisz* sprecyzowac co tak naprawde sie dzieje, np.
- dysk twardy nie wyrabia i aplikacje caly czas oraja po nim
- komp ma wyrazne przestoje w pracy (nie czyta z dysku i wyglada jakby
nic nie robil - czyt. opierdala sie)