Re: prośba o ocene zestawu i szybką odpowiedz

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 23:10:40 MET

Każda wypowiedź z innej parafi.

Jeżeli kom ma być do neta itp.
Płyta spod znaku asusa- ASROCK.- chipset VIA 400 za 130zł- naprawde
fajna płyta.
256ram.
Skoro do neta to kup wentylator. super silent np. artic cooling 2 TC
silent- Przy wieczornym necie niema nic bardziej denrwujacego jak buczenie
na procesorze.
Boxa nie kupuj bo drogo wychodzi- a jest głośny.
Dysk np. WD 80GB 8MB ramTANI i dobry.
codegeny - mają złą sławe- wiec omiń lepiej- Chociaż sam mam już od
ładnych paru lat. a mam 2 dyski- 2 napędy, 2 kości ramu, karte TV, 2
x karta sieciowa, grafige geforce, i jakoś wszstko chodzi.
Monitor- szajsunga 795- ładny i dobry jak na tą klase cenową.
a flopa kup.
NIe rozumiem też do po co rozwodzić sie nas SATA- w takim sprzecie-
różnica nie do wyłapania- a dodatkowa kasa. DAM głowe że za te pieniądze
kobieta sie ucieszy z głośników za 130zł cretavia z subwooferem, niż
jakieś SATY- których nie dość że są niewielkei róznice to i tak ich
nie wykożysta.

A gadanie typu "dozbieraj 500zł" jest chyba nie na miejscu.