procki athlon64

Autor: pisarz <qq_at_qq.co>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 23:11:09 MET

Witam serdecznie !
    Muszę zmodernizować swój komp. Zacząłem analizować typy procków
produkowanych przez Amd. Przeprowadzam testy różnych konfiguracji, w ich
wyniku pozostaje mi kupić Athlona 64. Analizując ofertę sklepów zwróciłem
uwagę m.in. na nazwę rdzenia: NewCastle i Winchester. Klikając na linki do
amd, aby więcej dowiedzieć się o nich niestety nie znalazłem żadnej (może
jestem za mało spostrzegawczy) informacji o rdzeniach. Owszem znalazłem
porównanie między A64 na 754, 939 do P4, ale nie ma wzmianki o rdzeniach.
Mógłby mi ktoś wyjaśnić różnice i/lub wady/zalety rdzeni albo jakiegoś
linka do poczytania.
    Z góry dzięki za podpowiedź.
        Darek