Re: prośba o ocene zestawu i szybką odpowiedz

Autor: <lev_at_k>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 00:43:48 MET

Pawel wrote:

> Skoro do neta to kup wentylator. super silent np. artic cooling 2 TC
> silent- Przy wieczornym necie niema nic bardziej denrwujacego jak buczenie
> na procesorze.

Jak najbardziej jeśli chodzi o Arctica - w tej cenie nie ma żadnej
realnej konkurencji, a już na pewno nie full-aluminiowe Coolermastery 24
dBA i prawie 3k RPM..

> Dysk np. WD 80GB 8MB ramTANI i dobry.

To trochę zaprzeczenie ww "wieczornej ciszy" - AFAIK to po paru
miesiącach użytkowania można powiedzieć o tych dyskach prawie wszystko -
tylko nie to że są /ciche/.. Samsung/Seagate byłyby wtedy zdecydowanie
bardziej na miejscu..

> DAM głowe że za te pieniądze
> kobieta sie ucieszy z głośników za 130zł cretavia z subwooferem

Ostrożnie z tym "szafowaniem" własną głową ;-) No chyba że za tą sumę
dostanie minimum P380/G380. Poniżej IMHO nie warto - lepiej już
podłączyć kompa nawet do starego "jamnika" nie wspominając o
/jakiejkolwiek/ wieży..

> A gadanie typu "dozbieraj 500zł" jest chyba nie na miejscu.

Myślę że jednak niecałkiem "nie na miejscu" - nie wszystkich stać na to
żeby kupowac dwa razy - naprzód taniochę, a dopiero potem coś co się
/naprawdę/ sprawdza ;-)

Pozdrawiam