Re: prośba o ocene zestawu i szybką odpowiedz

Autor: JackEK <sdf_at_pol.esp>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 21:14:31 MET

Zeus wrote:
> JackEK wrote:
> osobiście tez jestem zwolennikiem MSI, ale akurat ten model nie ma
> wbudowanej grafiki, wiec za zaoszczedzone 100 zł musialbym kupic grafe

jak pisalem pierwsza odpowiedz to nie wzielem tego pod uwage - moj blad -
przepraszam. Nie mniej nie wiecej i tak doradzam Radka 9550 - najtansze sa
juz po 250 zl a to naprawde super karta 100 razy lepsza od tej
zintegrowanej.

> chetnie, ale jakos te najtansze athlony zaczęły znikac z magazynow, a
> te ciut droższe są za drogie

wiem - bedzie trudno go dosatac, ale warto poszukac.

> moze byc, choc nie wiem czy nie wyjdzie to drozej

moze i tak - zalezy pewnie od sklepu i roznice sa groszowe - w sumie to
jeden pies

> szczeze mowiąc wziąłem najtanszą kość, drugą zawsze mozna dolozyc, a
> na tym zestawie i tak najnowsze gry nie beda chodzic (ew ledwo ruszą)

hehe - widac. Ale ten TwinMos to tylko 40 zl wiecej a jest o niebo lepszy.

> Z samsungem kiedys mialem problemy i jakos nie mam zaufania, poza tym
> plyta nie ma Saty więc odpada

Ten Microstar ma SATA. A Samsungi na SATA to teraz jedne z najlepszych
dyskow. Sam mam takiego 160 GB i naprawde musze przyznac ze jestem
zadowolony.

> zgadzam sie, najchetniej wladowalbym Chiefteca (cena), ale mysle ze
> nawet codegen uciągnie ten zestaw bez problemu

W sumie najtanszy Modecom z Feelem 300W wyjdzie pewnie cos z 150 zl - pomysl

> byle cos grało, a jak znam Creativa to pogra dłuzej niz pół roku w
> przeciwieństwie do innych mediatechów itp

jesli tak to OK

> nie widziałem go na oczy wybrałem na podstawie parametrów, wydaje sie
> byc ok

tu ci nie doradze - nie znam ten Belinei

> ceną - ja tylko staram sie zrobic coś co "w miare" będzie chodzić

starsze gry beda jej na pewno chodzic (i to niezle) ale jak sam powiedziales
w cos w stylu MOH: Pacific Assault juz sobie raczej nie pogra - chociaz moze
na minimum ? - sam jestem ciekaw

Zamien Codegena na Modecoma, pomysl nad monitorem - to obowiazkowo, a reszta
to wedlug uznania

--
[GA-8S655FX Ultra, P4 Prescott 3.2@3.6 GHz, Pentagram QC-80Cu]
[Leadtek TDH-A400 GF6800 325/700@400/800, 2*512 MB TwinMos cl 2.5]