Re: grafika do 533 MHz Celerona - jaka

Autor: Andrzjej <niezabit_at_tlen.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 21:28:43 MET

Użytkownik Butcher napisał:

> Andrzjej nabazgrał(a):

> Sweet... ;)

> Zastanow sie tylko czy jest sens?

Hejhej, hola, hola. Jamć nie od zastanawiania się. Mam sumkę, za którą
mam unowocześnić nie swój puter. Za myślenie co zrobić z cudzymi
pieniędzmi to mnie mogą powiesić ;)

> Mozesz wsadzic w tego kompa nawet karte za
> 20 baniek,
Tyle mi na to nie dają, niestety.
(...)
> overclock, inne - mniej. Ja zawsze przy okazji modernizacji kompa mam
> ograniczony budzet i dlatego moim liderem jest Sapphire - firma atrakcyjna z
> ekonomicznego punktu widzenia, a i jakosc dobra.
Ino, że ja nic rozsądnego tej marki poniżej 350,- w okolicy nie
znalazłem :( Teraz przyjżę się jeszcze raz.

> Generalnie uwaza sie, ze
> lepsza firmowka od NoName...
Nie tylko generalnie, ale szczególnie, w moim przypadku też :D Zawsze
jechałem na Matroxach.

> Unikac zakreslonego w kolko FX 5200.
Joj! Takoż uczynię!!

> W tej cenie proponuje dopasc np. Radka
> 9100 (koniecznie wersje 128 bit i 64 MB, 128 MB nie ma sensu).
> Jest jeszcze
> dostepny na Allegro, a jak sie dobrze poszuka (www.proline.pl) to idzie w

Ani allegro ani proline.pl nie mają lokalnych salonów sprzedaży ;)
9100 już szukałem usilnie ale nic w okolicy nie znalazłem.

> sklepie dostac (chociaz to chyba resztki). Jesli mozna wykorzystac max
> budzet (choc przy tym procku to malo oplacalne) to do 350 mozna poszukac
> Radka 9550 (parametry takie same, jak podalem wczesniej), a za jakis czas
> spodziewam sie ponizej 4 baniek dostac juz Radka 9600Pro (tutaj juz 128
> RAM). Z tego co wymienilem, ja bym bral do tej konfiguracji R9100 albo 9550
> ze wskazaniem na to pierwsze...

R9100 już nie ustrzelę, czas goni a i zwierzyna gdzieś czmychnęła. 9550
- tego zwierza będę wypatrywał - dzięki za poradę!

pozdro, spoko, nara!