Re: grafika do 533 MHz Celerona - jaka

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 14:09:03 MET

Dnia Mon, 29 Nov 2004 21:28:43 +0100, Andrzjej napisał(a):

> Hejhej, hola, hola. Jamć nie od zastanawiania się. Mam sumkę, za którą
> mam unowocześnić nie swój puter. Za myślenie co zrobić z cudzymi
> pieniędzmi to mnie mogą powiesić ;)

Skoro masz taka a nie inna sumke to reszte z GF2 MX zainwestuj w (do
wyboru): wiecej ramu, jakis czytnik DVD, narywarke - popatrz czego brakuje.

> Ino, że ja nic rozsądnego tej marki poniżej 350,- w okolicy nie
> znalazłem :( Teraz przyjżę się jeszcze raz.

Poszukaj czegos ciekawego na Allegro z dostawa do domu :-)

> Ani allegro ani proline.pl nie mają lokalnych salonów sprzedaży ;)
> 9100 już szukałem usilnie ale nic w okolicy nie znalazłem.

9100 to juz niestety przeszlosc i trafic nowke nie jest latwo. Z reszta i
tak nie poczujesz roznicy bo procek bedzie kula u nogi w takiej kombinacji.

GLide

--
[Epox 8KRA2+, 2x512MB PC3200, Athlon XP-M 2400@3200@1.65V(FJQ4C)]
[Gainward GF4-PP Ti4200@4800, Viewsonic VX900-2, Winfast TV2000 ]