Re: Laptopy Centrino ???

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 21:27:44 MET

Proces Lookasik <lookasik@o2.wytnijto.pl> zwrócił błąd:
> Czy naprawde tak dlugo trzymaja baterie ???

CPU+chipset jest na trzecim-piątym miejscu wśród podzespołów jeśli
chodzi o zużycie energii w notebooku. Dlatego same Centrino nie zapewni
istotnych oszczędności. Ja zauważam różnicę, ale przy bardzo oszczędnym
użytkowaniu. Przy zwykłym - nie. A nie po to się kupuje noteboka żeby z
niego nie korzystać, prawda? Wszyscy znani mi użytkownicy innych
notebooków po przesiadce na Centrino i tak zmieniali baterie na większe,
bo byli zawiedzeni brakiem istotnej różnicy. Oczywiście można zrobić
bardzo oszczędnego notebooka na bazie Centrino, ale zależy to od
konkretnej implementacji. Najlepiej znaleźć użytkowników konkretnego
modelu i ich pytać.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8