Re: grafika do 533 MHz Celerona - jaka

Autor: P.Ulaszewski <piotrkn22_I_HATE_SPAM_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 20:59:04 MET

Użytkownik "Butcher" <butcher1.nospam.spamerze@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:coft4m$fkv$1@opal.icpnet.pl...
> Andrzjej nabazgrał(a):
> Sweet... ;)

> Zastanow sie tylko czy jest sens? Mozesz wsadzic w tego kompa nawet karte
za
> 20 baniek, ale zawsze zostaje Celeron 533... Ja mam rowniez takiego Celka
> rodzicow i w nim Rive TNT2 - IMHO wiecej nie ma sensu w niego pchac.

Tutaj bym polemizował :). Jeżeli chodzi np o TNT2 M64 i Geforce2 MX 200 ze
sprzętowym T&L to różnica wydajności w OpenGL na korzyść GeForce'a jest
ogromna. Natomiast GeForce 4 MX 440 okazał się jedynie 2x szybszy od
GeForce'a 2 MX 200. Wszystko testowałem na Celeronie 850Mhz w Vulpine
GLMark. GeForce 4 MX 440 (oczywiście 128 bitowy) można już dostać za około
90zł na Allegro.