Re: prośba o ocene zestawu i szybką odpowiedz

Autor: Zeus <marhir_at_wiesz.co.zrobic.icpnet.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 20:58:28 MET

JackEK wrote:
> Kolega tydzien temu nabyl Microstar KT-880
> Delta http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=12686 i jest naprawde
> niezła. Oszczdzasz na tym 100 zl, a masz taki sam efekt. Jesli
> kuzynka nie bedzie podkrecac to na tym mozesz zaoszczedzic. Naprawde
> znakomita, stabilna i dobrze wyposazona plyta.
osobiście tez jestem zwolennikiem MSI, ale akurat ten model nie ma
wbudowanej grafiki, wiec za zaoszczedzone 100 zł musialbym kupic grafe

> ok - w tej cenie nie dostaniesz nic lepszego. ja bym w to wpakowal te
> 100 zl ktore zaoszczedzil bym na plycie glownej. wtedy styknie na
> najtanszego Athlona.
chetnie, ale jakos te najtansze athlony zaczęły znikac z magazynow, a te
ciut droższe są za drogie

> a moze po prostu wez BOX-a. Jak nie bedziesz krecil to BOX styknie w
> zupelnosci
moze byc, choc nie wiem czy nie wyjdzie to drozej

> a nie lepiej TwinMos-a. No i komp wyposazony w 256 MB pamieci do gier
> sie za bardzo nie nada
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=9682
szczeze mowiąc wziąłem najtanszą kość, drugą zawsze mozna dolozyc, a na tym
zestawie i tak najnowsze gry nie beda chodzic (ew ledwo ruszą)

> stanowczo odradzam - bierz Samsunga SATA 80 GB
moglbys rozwinąc dlaczego? mam takiego Maxtora 120 i raczej jestem
zadowolony (moze jak dla mnie jest troche za glosny).
Z samsungem kiedys mialem problemy i jakos nie mam zaufania, poza tym plyta
nie ma Saty więc odpada

> Modecom to minimum. Wyroby zasilaczopodobne firmy Codeshit stanowczo
> odradzam.
zgadzam sie, najchetniej wladowalbym Chiefteca (cena), ale mysle ze nawet
codegen uciągnie ten zestaw bez problemu

> takowej kuzynka nie ma to ok - niech bedzie.
byle cos grało, a jak znam Creativa to pogra dłuzej niz pół roku w
przeciwieństwie do innych mediatechów itp

> Nie umiem tego ocenic. Ale wiem jedno - na oczach sie nie oszczedza.
> Polecam NEC FE770 - ale to 100 zl wiecej.
nie widziałem go na oczy wybrałem na podstawie parametrów, wydaje sie byc ok

> niech dozbiera z 500 zl i nie oszczedza na sile - bo daje sie to
> odczuc z ww konfigu
wiem ze konfig na robiony na siłe, ale ona chce zejsc jak najnizej z ceną -
ja tylko staram sie zrobic coś co "w miare" będzie chodzić

--
Pozdrawiam
Zeus