Re: prośba o ocene zestawu i szybką odpowiedz

Autor: JackEK <sdf_at_pol.esp>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 20:37:38 MET

Zeus wrote:
> komputer dla kuzynki do użytku domowego, internet, pewnie trochę
> gier. głównym kryterium przy wyborze była cena, ale starałem sie zeby
> to nie był totalny złom.
> wszelkie uwag mile widziane, ale musze je miec do dzis przed 22.00.
> Płyta główna Abit NF7-M 360.00

dobra plyta, ale jesli nie bedzie krecenia to moze lepiej cos tanszego, ale
dobrego. Kolega tydzien temu nabyl Microstar KT-880 Delta
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=12686 i jest naprawde niezła.
Oszczdzasz na tym 100 zl, a masz taki sam efekt. Jesli kuzynka nie bedzie
podkrecac to na tym mozesz zaoszczedzic. Naprawde znakomita, stabilna i
dobrze wyposazona plyta.

> Procesor AMD Sempron 2200+ bulk 192.00

ok - w tej cenie nie dostaniesz nic lepszego. ja bym w to wpakowal te 100 zl
ktore zaoszczedzil bym na plycie glownej. wtedy styknie na najtanszego
Athlona.

> Wentylator procesora CoolerMaster DP5-7JDIB-0L Silent 36.00

a moze po prostu wez BOX-a. Jak nie bedziesz krecil to BOX styknie w
zupelnosci

> Pamięć RAM DDR 256MB PC-333 CL2.5 GoodRAM 154.00

a nie lepiej TwinMos-a. No i komp wyposazony w 256 MB pamieci do gier sie za
bardzo nie nada

> Dysk twardy IDE/SATA Maxtor DiamondMax +9 80 GB (ATA/133,
> 8MB) 6Y080P0 - 3 lata gwar. 275.00

stanowczo odradzam - bierz Samsunga SATA 80 GB

> Obudowa Codegen 6039 Midi ATX 300W pod P4 Long 122.00

Modecom to minimum. Wyroby zasilaczopodobne firmy Codeshit stanowczo
odradzam.

> Napędy optyczne DVD LG x16 / x48 bulk white 103.00

ok - ja wzialbym Lite-On ale moze byc

> Klawiatura Logitech Deluxe Keyboard OEM 35.00

nie ma znaczenia - w tej cenie to kwestia gustu

> Myszy Logitech Optical Wheel Mouse OEM (M-SBF96) black 47.60

j.w.

> Głośniki Creative SoundWorks SBS-240 BOX 36.00

nie spodziewaj sie rewelacji. lepiej podlaczyc kompa do wiezy. jesli takowej
kuzynka nie ma to ok - niech bedzie.

> Stacja dysków FDD 1,44MB 3,5" 32.00

ok. Nie daj sie namowic oszolomom mowiacym ze FDD to przezytek. Ja czesto
mam takie sytuacje ze przyjdzie ktos do mnie z dyskietka z prosba o
wydrukowanie dokumentu tam zapisanego. Zreszta kosztuje toto 30 zl, wiec co
to za oszczednosc w przypadku rezygnacji.

> Monitor cyfrowy 17" Belinea 103052 459.00

Nie umiem tego ocenic. Ale wiem jedno - na oczach sie nie oszczedza. Polecam
NEC FE770 - ale to 100 zl wiecej.

> razem 1851.60

niech dozbiera z 500 zl i nie oszczedza na sile - bo daje sie to odczuc z ww
konfigu

--
[GA-8S655FX Ultra, P4 Prescott 3.2@3.6 GHz, Pentagram QC-80Cu]
[Leadtek TDH-A400 GF6800 325/700@400/800, 2*512 MB TwinMos cl 2.5]