Dziadostwo HP

Autor: Jacek <something_at_o2.co.uk>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 16:30:17 MET

Witam,

Nie wiem jakie macie zdanie odnosnie cudow produkcji HP, ja wszystkim komu
sie tylko dalo odradzalem zakupy tych dziadostw.

No ale wrobilem sie w prace w firmie, gdzie zmuszaja mnie do uzywania tej
tandety, wiec chyba bede musial cos zrobic aby toto postawic na nogi. Moje
przejscia z notebookami HP sa takie, ze np. rok temu kupilem jeden
egzemplarz za 10.000 netto, super wypas 2,6 GHz, 512 MB ramu, nagrywarka DVD
i w ogole super! Problem w tym ze cudowny word 2k otwieral sie nawet i 15
sekund. Szefunio byl zalamany, poprzednio mial Toshibe Celerona 400, w98 +
office 2k. I tak jest zawsze: TO DZIADOSTWO CHODZI PRZERAZLIWIE WOLNO.

Chcialem zapytac, czy tylko ja mam takie doswiadczenia? Ja naprawde nie wiem
co zrobic aby to szybciej chodzilo... Moj Acer 1,3 GHz Celeron 256 MB chodzi
o niebo szybciej jak 2,6 GHz P4 / 512 MB! Co zrobilem temu HPkowi?
Zainstalowalem system z plyt od producenta + update sterownikow + drukarki +
office 2k. Nic wiecej. Zachowuje sie gorzej jak 80286 z 1 MB + win 3.0.

Macie jakies pomysly?

J.