Re: Dziadostwo HP

Autor: McSwirus <mcswirusBEZTEGO_at_interia.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 08:01:58 MET

> [...] 2,6 GHz, 512 MB ramu, nagrywarka DVD i w ogole super!
> Problem w tym ze cudowny word 2k otwieral sie nawet i 15s
> Zainstalowalem system z plyt od producenta + update sterownikow +
> drukarki + office 2k. Nic wiecej. Zachowuje sie gorzej jak 80286 [...]

Cześć !

Ja w pracy też zakupiłem Notebooka HP, podobne parametry,
zainstalowałem dostarczonego Win XP PRO PL ale bez SP2,
office 2000 i muszę powiedzieć, że to zapiernicza jak odrzutowiec.
Word 2000 otwiera się około 1-2 sekund.

Dysk 40 GB podzielony tak:
1. NTFS 4 GB, cluster 4 kB - primary
2. NTFS 17 GB, cluster 4 kB - logical
3. NTFS 17 GB, cluster 4 kB - logical

Może problem tkwi w systemie i partycjach, mam COMPAQ'i
oryginalne z softem, i tam win xp pro pl domyslnie sie instaluje
na partycji primary NTFS 40 GB (cały dysk zajmuje) i te kompy
chodzą niezykle wolno - orginalny soft i sterowniki.
Jak zainstalowałem innego XP i spartycjonowałem
jak wyżej zaczęło szybko działać.

McSwirus