Re: Toshiba SD-M1712 i DVD-R

Autor: <lev_at_k>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 06:58:14 MET

MadMan wrote:

> Nagrane Dysany czytane są bez
> problemów przez Toshibę, natomiast MediaStory nie - napęd nawet nie chce
> ich złapać.
<cut>
> Czy ktoś z posiadaczy owej Toshiby może potwierdzić moje przypuszczenia?
> Aha - firmware w nagrywarce najnowszy (2.18)

Ten firmaware w NEC'u chyba /nie/ ma mozliwości ustawienia booktype dla
DVD+R SL? Może spróbuj wgrać coś co go wspiera np. spatchowany 2F9 dla
NEC'a z rpc1.org (polecam DOS-flasher'a i wersję obrazu z RPC1 oraz
zdjętym riplock'iem). Ew. jak chcesz minimalnie "świeższe" strategie to
2FA SE z http://www.micheldeboer.nl/firmware/ . Jest zawsze większa
szansa że z odpowiednim bitsetting'em płytki ruszą.

Pozdrawiam