Toshiba SD-M1712 i DVD-R

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 21:12:49 MET

Witam,

mam takie pytanie: czy napęd Toshiba SD-M1712 odczytuje płyty DVD-R?
Niedawno kupiłem sobie nagrywarkę DVD (NEC ND-3500AG) i kilka płyt - Dysany
DVD+R 2,4X oraz MediaStore DVD-R 4x. Nagrane Dysany czytane są bez
problemów przez Toshibę, natomiast MediaStory nie - napęd nawet nie chce
ich złapać. Na nagrywarce jest OK - płyta odczytana prawidłowo, ScanDisk z
Nero CD-DVD Speed nie pokazuje błędów. Co ciekawe - Nero InfoTool wskazuje,
że Toshiba czyta płyty "-", a nie czyta "+" - a najwyraźniej jest na
odwrót.
Czy ktoś z posiadaczy owej Toshiby może potwierdzić moje przypuszczenia?
Aha - firmware w nagrywarce najnowszy (2.18), w Toshibie - modyfikowany
(usunięta blokada zmian regionu) - na oryginalnym to samo.

--
Pozdrawiam
MadMan