Re: Nagrywarki LG - blaski i cienie?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 06:41:42 MET

"KILu" coccn9$1js$1@inews.gazeta.pl

> Pospieszyłem się z LiteOn'em. Fakt, działa świetnie, ale w tym momencie
> wolałbym dołożyć i mieć bezgłośną z tego co mówisz Toshibę.

Przy szybkości 2.4x -- jest cichsza od dysku Barracudy, bodajże IV.
(w ogóle jest niesłyszalna -- trzeba dotknąć do niej lub uwierzyć
diodom, ewentualnie pełzającym kreseczkom programu nagrywającego,
aby sprawdzić, czy pracuje)

Przy większysz szybkościach (4x i więcej) słychać szum
i raczej tego się nie uniknie w żadnym tego rodzaju napędzie. :)

> Ciesz się, że w ogóle działa. ;)

Początkowo 1.9x, później przyspiesza. :)

E.