Re: Nagrywarki LG - blaski i cienie?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 12:23:40 MET

Michal Bien wrote:
> Do sporzadzania kopii gierek. Nigdy nie gram na oryginalnym
> nosniku bo jak zrobi sie cylindryczna rysa to po gierce.

Do sporządzania kopii gier na konsole DAO RAW nigdy nie był mi potrzebny.
A i ta garstka gier, które posiadam na PC dała się przy jego pomocy
skopiować. Zresztą i tak zwykle później dogrywałem / tworzyłem sobie
patcha no-cd, by gra działała bez pyty.

> I tak swietny wynik. Gratuluje "dobrej reki" do wyboru
> egzemplarza ;)

Box. :)

> Inna sprawa ze czyscilem ostatnio tego Teaca i w porownaniu z innymi
> napedami, glownie Toshiba i LG widac solidnosc w kazdym calu.

Za solidność zawsze ceniłem Toshibę... i stare "czołgi" - Plextory.

k,