Re: ups-czy tak powinno być?

Autor: Grisza <griszamen_at_BEZSPAMU.poczta.onet.pl.invalid>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 12:27:20 MET

Niejaki DooMiniK z adresu <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał:

> _Teoretycznie_ się nic nie stanie - ale to nie jest sytuacja normalna
> (ja bym reklamował).

Pogmerałem głębiej w usenecie i to jest jednak OK.
AVR stabilizuje napięcie w pewnym zakresie (nie elektronicznie
a przez odłączanie i włączanie kolejnych uzwojeń transformatora,
czy coś w tym stylu), bez udziału baterii.
Czyli podbija procentowo - u mnie z prostych obliczeń wynika że 15%.
Stąd 'pstrykanie' przekaźników w ups-ie, to mnie właśnie zaniepokoiło i
skłoniło do grzebania w logach.
Reklamowałbyś niepotrzebnie ;)))

Pozdrawiam, Grisza.