Re: Nagrywarki LG - blaski i cienie?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 18:28:17 MET

"KILu" co9uph$o6$1@inews.gazeta.pl

> Sam od lat używam nagrywarki LG CDE8080, 8x4x32. Cicha, ładna,
> bezawaryjna, wypala wszystko bezbłędnie i tak od kilku tysięcy CD-R.

8x -- to około kwadransa na płytę
  (włożyć płytę, wyjąć i błyskawicznie
  przygotować to, co ma być wypalone)
czyli cztery płyty w ciągu jednej godziny. :)

Powiedzmy, że poświęca na wypalanie dziesięć godzin dziennie: :)
4 płyty na godzinę -- 40 dziennie. :)

No i tak nie więcej niż 25 dni w miesiącu. :)
  (nie samym wypalaniem żyje człowiek)
Daje to 1000 płyt miesięcznie i 12 tysięcy rocznie. :)

Więc przez kilka lat (przez cztery?) mógłby tego wypalić
około pół setki tysięcy płyt. :) Czy napęd to wytrzyma -- nie
wiem, ale człowiek -- tak, choć raczej jest to nieprawdopodobne.

Jeśli zaś chodzi ,,jedynie" o kilka tysięcy
CDR -- to raptem godzina palenia dziennie. :)

Ale jak ja bym tyle palił -- szybko bym się
postarał o kupno szybszej nagrywarki. :)

E. :)