Reklamacja drukarki

Autor: Biotyt <biotytUSUN-TO_at_go2.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 22:55:26 MET

Witam,

Jak jest z serwisem hp? Czy sprawnie dziala? Mam drukarke hp deskjet 3550.
Podczas drukowania pojawia sie problem z pojemnikiem z tuszem, to z
kolorowym, to z czarnym na przemian. Pojemniki sa orginalne po kupnie
drukarki. Drukarka przez pare tygodni kilka razy cos drukowala bez problemu,
pozniej stala jakis czas bo problem dalej wystepowal. Oddalem do sklepu
gdzie kupilem, u nich dzialala. U mnie dalej nie, pozniej u mojego kumpla
dzialala i w koncu u mnie dalo sie uruchomic. Wydrukowala raz cos tam i
pojawia sie znowu blad, na niezaleznych 2 komputerach o calkowicie
odmiennych konfiguracjach blad sie powtarza. Czy moge oddac drukarke do
serwisu nie narazajac sie na oplaty w razie czego za nieuzasadniona
gwarancje? U siebie robilem juz cuda lacznie z aktualizacja biosu,
sterownikow i wszystkiego co sie dalo. Mial ktos podobny problem?

Szczegolnie chodzi mi o konkretna odpowiedz czy ja zareklamowac bo to wada
produktu? Jestem wsciekly bo mam drukarke, a nie moge drukowac.

Dzieki za odpowiedz.

Pozdrawiam
Adam