Re: Reklamacja drukarki

Autor: ard <ardjeden_at_tlen.pl_jeden=1>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 23:16:29 MET

Dnia 2004-11-27 22:55, Użytkownik Biotyt napisał:
> Mam drukarke hp deskjet 3550.
> Podczas drukowania pojawia sie problem(...)
> pojawia sie znowu blad,(...) blad sie powtarza.
Tzn? Drukarka robi ortografy?

> U siebie robilem juz cuda lacznie z aktualizacja biosu
W drukarce? Kurde ale jestem do tyłu. :)

> Szczegolnie chodzi mi o konkretna odpowiedz czy ja zareklamowac bo to wada
> produktu? Jestem wsciekly bo mam drukarke, a nie moge drukowac.
Drukować możesz, tylko są z wydrukiem problemy. Opisz dokładniej ten
problem. Może ktoś na grupie (może nawet Ja) miał podobny problem i wie
jak go rozwiązać. Wróżenie z fusów tu nie pomoże, powodów może być 10.
Albo sprzęt albo oprogramowanie.

> Dzieki za odpowiedz.
Chyba raczej nie pomogłem.

> Pozdrawiam