Re: Reklamacja drukarki

Autor: Goomy <goomy_at_interia.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 17:10:28 MET

> Jak jest z serwisem hp? Czy sprawnie dziala? Mam drukarke hp deskjet 3550.

No jakby ci to powiedziec , z serwisem HP jest zeby nie mowic brzydko do D
Moje doswiadczenia z ich serwisem:
1. aparat cyfrowy ( tak wiem wiem HP aparat to co sie spodziewalem, ale
dostalem w prezencie :) ) , dead pixel na matrycy , czyli kwalifikuje sie do
wymiany , HP powiedzialo ze UWAGA do 5 dead pixeli moze byc , chyba im sie z
monitorami lcd pomylilo , no w koncu po wielkich bojach udalo sie go oddac
do naprawy , gwarancji sam nie wiem czego, dostalem moj aparat po 2
tygodniach , jak wpisano w papierach matryca zostala wymieniona ... no tak w
papierach napisali ze matryca zmieniona a ja dostalem inny aparat ... ten
sam model tyle ze nie moj .... na co mi odpowiedzieli ze maja prawo na
zamiane produktu na taki sam tyle ze dzialajacy poprawnie ( ale nie nowy ..)

2. Drukarka cyfrowa hp designjet 5500 , duza drukarka cyfrowa szerokość
zadruku 1.5 m :)
no i prosze panstwa tu sie zaczela jazda... Drukarka siadla , drukarnia w
panice, dzwonie do serwisu HP,
"czy drukarka jest na gwarancji? Tak oczywiscie - w takim razie nasz
serwisant dotrze do państwa za tydzien bo zajety jest , mamy sygnature bledu
, to jakas pierdola jest do wymiany no ale serwisant musi to zobaczyc,
zdesperowani dzwonimy z kolesiem do autoryzowanego serwisu w miescie na co
kolesie mowia a dobra zaraz sprawdzimy czesci, zachwile dzwonia do nas
mowiac ...sorry ale HP warszawa powiedzieli ze nam nie sprzedazdza tej
czesci bo przed chwila dzwonil gosc z tego samego miasta i pewnie to dla
niego bo takich drukarek na gwarancji wiecej tam nie ma wiec nie ma na
skroty ma czekac na serwisanta ........ w koncu przyjechal
serwisant...wymienil K...WA kawaleczek plastyku ktory sie wyrobil i na tyle,
a przez tydzien polowa produkcji stala bo drukarka stala nieuzywana i
czekalismy na serwis

> Podczas drukowania pojawia sie problem z pojemnikiem z tuszem, to z
> kolorowym, to z czarnym na przemian.

Mialem taki sam problem z drukarka HP i.... nawet pozyczylem od kolesia
pojemniki z tuszem zeby sprawdzic, no i okazalo sie ze sterowniki drukarki
byl kopniety zdeka, przeinstalowanie sterownika pomoglo. A no i powienienes
miec mozliwosc podlaczenia drukarki do kompa przez USB i przez LPT sproboj
podlaczyc na oba sposoby. no i sprawdz w systemie czy drukarka jest
ustawiona jako domyslna.

Pozdrawiam
Goomy