Re: winfast xp expert - cholernie cicho

Autor: Dafi <axau_at__nospam_.gazeta.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 19:32:17 MET

Użytkownik "Marcin Milewski" <gep"siedemdziesiatosiem"@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:co4amh$mip$1@inews.gazeta.pl...
> witam
> slyszalem ze ta karta jest cicha... ale to co dzieje sie u mnie to
> przechodzi wszystko

ja mam to karte na xp xp1 i dzwiek mam bardzo dobry
mam ja podlaczone przez aux na karcie dzwiekowej (Audigy5.1)

- zobacz czy nie masz na plycie oprocz cd audio jeszcze jakiegos wtyku aux,
moze pomoze
- pokombinuj w ustawieniach wybrac rozne zrodla dzwieku
- zainstaluj ze strony leadteka najnowsze drivery a potem najnowszy soft
- przetestuj w innym oknpie, moze faktycznie jakis feler ma karta

Dafi