Re: winfast xp expert - cholernie cicho

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 19:44:47 MET

Marcin Milewski" <gep"siedemdziesiatosiem wrote:

> dzwiek jest podlaczony do cd audio na plycie glownej (karta dziwekowa
> zintegrowana AC97)
no niewiem czy to dobrze. ja podłączyłem, na płycie do gniazdka AUX.

zrób tak
goły pulpit. drugim klawiszem na głosniczek
regulacja głośności
opcje
włąsciwosci : NAGRYWANIE!!!!
zaptaszkuj TO urzadzenie do którego podajesz dwiek z tunera
OK
na suwakach głośność na maxa
pozstaw ptaszka w okienku pod suwakiem który odpowiada urzadzeniu
nagrywającemu do którego podłączyłes tuner.
 działa głośńo na 100%, a w nagraniach ( plik avi) trafiają sie "przestery"
ToMasz