Padł UPS czy bateria??

Autor: kgb007 <kgb007_at_poczta.wp.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 19:29:43 MET

Witam!

Pacjent to Orvaldi 400, a objawy choroby to:
- wyłącza się i piszczy jak by był przeciązony
- przechodzi pomyślnie test 10s przełączenia na baterie za pomocą softu
dedykowanego przez producenta.
- program do obsługi UPSa wskazuje 50% obciążenia.

UPS ma > 2 lata

Moje pytanie brzmi: Co to może być awaria czy aku??

Ostatnio zmieniłem CRT Samsung SyncMaster 550s na LCD Samsung SyncMaster
710v i wyminieniłem zasilacz Feel 300 na Chieftec 420.
Po wymianie kompa oczywiście zrobiłem test UPSa i było OK, a to było
miesiąc temu.

Reszta kompa to A1200, 2xHDD, 1xDVD-ROM, CD-RW reszta standardowa.

--
KGB007