winfast xp expert - cholernie cicho

Autor: Marcin Milewski <_at_gazeta.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 11:08:26 MET

witam
slyszalem ze ta karta jest cicha... ale to co dzieje sie u mnie to
przechodzi wszystko
fakt.. nei mam dobrej karty dzwiekowej i glosniki sa z najmnizszej polki ale
powinienem z tego cos slyszec... wszystkie dzwieki.. systemowe jak i z
innych programow i gier dzialaja prawidlowo.. niestety jesli chodzi o
programy TV ogladane to musze wszystkie kanaly dac na maxa, do tego rowniez
glosniki komputerowe dzialaja na maxa... a i tak w pokoju musi byc cichobo
jak ktos zacznie rozmawiac to niestety przekrzyczy "telewizor"
co sie dzieje? czy to tylko ja tak mam... wszedzie w testach ta karta wypada
wysmienicie.. wszyscy ja zachwalaja... pokierowalem sie tym i ja kupilem...
niestety ale na dzwieku zaczynam zawodzic sie...

prosze o jakies propozycje?.. zmiana driverow? orpogramowania? moze cos w
systemie jest nie tak (win xp prof sp2)

P.S.
dzwiek jest podlaczony do cd audio na plycie glownej (karta dziwekowa
zintegrowana AC97)

--
Marcin Milewski
"Nie ma ludzi normalnych... sa tylko nieprzebadani"