Re: CRT do 600 z3

Autor: Jolly Roger <nie_posiadam_at_maila.w.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 16:45:09 MET

Niejaki Friend w przypływie geniuszu wysmażył(a) co następuje:

> Szkoda ze nie 1600x1200 na 17"(16") monitorze CRT.
Taki miro P17F98i może pracować w 1600x1200 w 75 Hz, więc nawet w
takiej rozdziałce (teoretycznie) dałoby się pracować bez stresu. Mi
jest potrzebne max 1280x1024 w 75 Hz przy porządnym obrazie. Pewnie
jest jeszcze kilka monitorów które potrafią to zrobić przy dobrej
cenie.

> Dobry CRT 17" kosztuje min 800zł
Zależy co kto uważa za dobry monitor. Dla mnie dobre monitory to
produkty klasy średnich mitsubishi, a takiego monitora za 800zł z
pewnością nowego się nie kupi. Do domu nie potrzebuję jednak takiego
wypasu.

> ale teraz nikt raczej takich nie kupuje bo
> LCD tanieją....
Jak ktoś ma 1000 zł, to lepiej nich kupi dobre CRT niż badziewiastego
LCD. Znośny LCD 17" to koszt przynajmniej 1500zł.

> GM
pozdr.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :)