Re: CRT do 600 z3

Autor: Friend <uniwersalny_at_wp.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 18:18:47 MET

> Zależy co kto uważa za dobry monitor. Dla mnie dobre monitory to
> produkty klasy średnich mitsubishi, a takiego monitora za 800zł z
> pewnością nowego się nie kupi. Do domu nie potrzebuję jednak takiego
> wypasu.

Napisałem dobry 17" CRT, ja mam NEC 791SB i jak był jeszcze w sprzedazy to
kosztował własnie ~800zł. (przeciez to kineskop mitsubishi diamondtron NF).

> Jak ktoś ma 1000 zł, to lepiej nich kupi dobre CRT niż badziewiastego
> LCD. Znośny LCD 17" to koszt przynajmniej 1500zł.

Tak uwazają ci co się znają ale jak popatrzysz na obecne realia to jesli
ludzie kupują teraz CRT to za max 600zł a w tej cenie nic dobrego sie nie
kupi.

Teraz patrze w cennik komputronika i widze ze jest miro A17NF96 (własnie
kineskop diamondtron NF i pasmo 200MHz, ten monitorek powinien byc OK -
719zł)

GM