Re: CRT do 600 z3

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 21:35:21 MET

> Do domu nie potrzebuję jednak takiego
> wypasu.
Mylisz się przy domowym komputerze spędzasz dużo czasu, a
pamiętaj że nie ważne jest jaką masz grafikę, procek czy pamięć
jeśli po 30 minutach siedzenia przy monitorze głowa cię boli.
Ja też używam komputera "domowego" nie do profesjonalnej grafiki
(choć do półprofesjonalej) a mam przy nim 6 letni Sony 17'' CRT za 2000 zł.
Bo jakość obrazu jest najważniejsza.
Myślę że dozbieranie tych około 200 zł nie będzie aż takim wielkim
problemem,
a zadowolenie z jakości będzie wystarczającą rekompensatom wyrzeczeń.
A jak będziesz miał 800 zł to już kupisz coś porządnego.