Re: kierownice do gier

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 16:43:55 MET

Użytkownik "squallik" <zx9r-wywalTO-@-toTEZ-puchaczy.waw.pl> napisał w
wiadomości news:co4h6b$mg9$1@nemesis.news.tpi.pl...
> zrobiłem to zanim napisałem na grupę...

> no, ale kalibruję się tylko położenie "zerowe", nieprawdaż?
> nie widziałem w windowsie (do kiery nie było nic oprócz driverów) opcji,
> żeby kalibrować "strefę ruchu"...
> czy ja po prostu nie wiem, jak to zrobić?

Do gier sie raczej nie pcham, ale jakis czas temu kalibrowalem joya
(analogoweg) podlaczany przez Gameport i kalibracja nie polegala na
znalezieniu jedynie punktu 'zerowego' !
Trzeba bylo wychylic joya po kolei we wszystkie kierunki - pogrzeb bardziej
w opcjach kalibracji (nie mam teraz sprzetu aby dokladnie podac ktora opcja
w ktorym okienku, ale mysle ze az tak zle z toba nie jest :-)
Jakos nie chce mi sie wierzyc by kalibracja kierownicy byla ubozsza od
kalibracji joya, co wiecej - wydaje sie ze powinna byc nawet jakas
precyzyjniejsza (o ile jest co precyzowac)

--
pzdr.
mk