Re: Windows 2000 + Maxtor SATA 200GB = problem z postawieniem systemu

Autor: Yoop <yoop-cut-it-_at_wp.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 21:11:01 MET

Użytkownik anubis napisał:
> Hey,
>
> Mam taki problem.
>
> Posiadam plyte(...)
> I dysk SATA 200GB Maxtora.(..)
> Na tym stal system.
> Ostatnio podczas pracy komputer mi sie nagle zrestartowal i juz nie chce
> sie uruchomic.

Spojrz na watek: http://tinyurl.com/4vf4x - gdzie opisywalem swoj
problem - analogiczny. Nornik opisal tam rozwiazanie:
http://tinyurl.com/66v74

Ja nie sprawdzalem, czy to dziala, zostawilem system na mniejszym dysku.
W kazdym razie odkad maxtor chodzi jako drugi dysk,nie mam z nim
klopotow, nie jest uszkodzony, zadnych bad sektorow ani tym podobnych
problemow.

Jezeli bedzies probowal patchowac, to chetnie sie dowiem z jakim
rezultatem - napisz na grupe albo na priv.

BTW: Co do maxtora to bardzo pomocne i sluszne byly uwagi Snipera,
maxtor mocno sie grzeje i troche za bardzo halasuje.
Pozyteczny jest tez podany przez niego link: http://tinyurl.com/68eoz

zycze powodzenia i pozdrawiam
Yoop