Re: LCD a karta grafiki-prolink gf4200

Autor: Kaktusak <rob_at_piast.trzepak.net>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 21:08:53 MET

Moze cos dopisze
Te 600 zl maksymalnie to taka kwota z sufitu, moglbym wydac 1000 zl lub
wiecej na grafike tylko tak mysle czy to ma sens
Nie gram znowu az tak wiele, praca na to nie pozwala, a w takim np knights
of honor czy nawet Rome total war armaty typu gt6800 nie sa mi potrzebne,
moze np pogram w ciagu najblizszego pol roku w WoW'a ale w niego gralem w
czasie bety na moim aktualnym konfigu i dobrze sie bawilem:)
Jak kupie sobie A64 i grafike za 1000 zl to troche glupio jak potem bede
na tym glownie ogladal www, filmy czytal newsy i gral w gry 2d/proste 3d
Ale takie rozwiazanie typu sprzedaje prolinka za 200 zl i dokladam jakas
smieszna sume typu 200 zl na radeona
Chodzi o to zeby mi to dzialalo nie gorzej niz gf4200, mialo lepszy obraz
w tej rodzielczosci i bylo troche szybsze
pozdrawiam