Re: Windows 2000 + Maxtor SATA 200GB = problem z postawieniem systemu

Autor: anubis <anubis_at_anubis.org.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 00:08:57 MET

Yoop:
> Spojrz na watek: http://tinyurl.com/4vf4x - gdzie opisywalem swoj
> problem - analogiczny. Nornik opisal tam rozwiazanie:
> http://tinyurl.com/66v74
>
> Ja nie sprawdzalem, czy to dziala, zostawilem system na mniejszym dysku.
> W kazdym razie odkad maxtor chodzi jako drugi dysk,nie mam z nim
> klopotow, nie jest uszkodzony, zadnych bad sektorow ani tym podobnych
> problemow.

Obecnie tez tak mam, bo pracuje na awaryjnym dysku, na ktorym postawiony
jest tylko system i bardziej niezbedne rzeczy do pracy.

> Jezeli bedzies probowal patchowac, to chetnie sie dowiem z jakim
> rezultatem - napisz na grupe albo na priv.

Raczej nie bede probowal :)

> BTW: Co do maxtora to bardzo pomocne i sluszne byly uwagi Snipera,
> maxtor mocno sie grzeje i troche za bardzo halasuje.
> Pozyteczny jest tez podany przez niego link: http://tinyurl.com/68eoz

Link jest ok. Programik w sumie tez wyglada ciekawie, ale...
mam podlaczone dwa dyski, maxtora 200 gb sata i 80gb seagate ata, na ktorym
obecnie pracuje, bo tylko na nim moge pracowac, bo komputer chodzi
stabilnie, program wykryl mi jakies dziwne rzeczy.

po pierwsze nie znalazl dysku seagate, na ktorym stoi system ;)
po drugie, w wykrytym dysku maxtora podaje
Drive Capacity: 8,912 GB wiec chyba troske za duzo, nie? :D
Temperatura dysku 45 stopni, ale chyba nie powinno miec to wiekszego
znaczenia, skoro chodzil przez jakis czas ( ok. miesiaca moze dluzej ).

Chcialem sprawdzic dysk oprogramowaniem ze strony maxtora, ale niestety ten
najnowszy programik nie obsluguje dyskow sata, albo cos zle sprawdzilem. W
kazdym badz razie, nie wiem teraz nawet jak sprawdzic bad sectory czy
przypadkiem nie mam.

anubis.