Re: [OT] Sklep ZNAK - opinie ?

Autor: Butcher <butcher1.nospam.spamerze_at_gazeta.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 22:34:54 MET

MikeTNK nabazgrał(a):
> [...]
> Na wstepie bardzo dziekuje za odpowiedzi i opinie :) Pozostalo mi juz
> tylko kombinowac pieniazki i zamawiac sprzecik :) A odnosnie cen to tak
> z wlasnych obserwacji - glownie rynku warszawskiego i internetowego -
> nie znalazlem firmy, ktora wybrana przeze mnie konfiguracje, oferowala
> by taniej od ZNAKu :) (choc niektore elementy maja drozsze sumarycznie
> wychodzilo najtaniej) Jeszcze raz dziekuje za opinie
> Pozdrowionka dla wszystkich :)

Jeszcze dodam moze cos a propos cen. Faktycznie w WLKP maja jedne z nizszych
cen (kiedys bodaj najnizsze), ale nie najnizsze. Przyklad: ja jak skladalem
kompa to znaczna czesc podzespolow bralem w www.proline.pl (tez kilka
sklepow w Polsce, m.in. Poznan i obecnie chyba najtaniej w Poznaniu, ale
maly wybor sprzetu w niektorych kategoriach), mobo + wentyl na proca +
pamieci (przywiezli mi specjalnie Hynix'y D43 ;] ) + jeszcze cos wlasnie w
CK Znak, a i jedna rzecz wzialem... w Komputroniku! (bo zasilacz Chieftec'a
akurat oni mieli taniej od reszty). Tak wiec popatrz ewentualnie na
Proline - moze u nich cos dobierzesz...