Re: [OT] Sklep ZNAK - opinie ?

Autor: Butcher <butcher1.nospam.spamerze_at_gazeta.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 22:30:23 MET

MikeTNK nabazgrał(a):
> Witajcie!
> Jest sobie taki sklep o nazwie ZNAK. Reklamuje sie dosyc intensywnie na
> warszawskich autobusach i w radiu. Po wizycie na stronie stwierdzam iz
> maja naprawde bardzo atrakcyje ceny i wygladaja na profesjonalna firme z
> profesjonalnym podejsciem do sprawy.
> Jednakze nie znam jeszcze nikogo kto robilby tam zakupy :) Wiec jesli jest
> na tej grupie, ktos taki, bylbym bardzo wdzieczny, gdyby podzielil sie
> swoja opinia na temat tego sklepu :) Zamierzam wydac calkiem niemala ilosc
> pieniazkow i nie chcialbym sie naciac :)
> [...]

Jak 2 miechy temu skladalem kompa to bralem u nich kilka rzeczy (w
Poznaniu). Firma jest naprawde bardzo przyzwoita (przynajmniej oddzial
Poznan, ale pewnie inne tez), obsluga mila, konkretna i przy tym
profesjonalna, potrafia doradzic (ja akurat nie potrzebowalem, ale qmple
biora czasami u nich cos i naprawde potrafia polecic dobre czesci, zeby wsio
bylo OK... u nas wieksza czesc Polibudy sie u nich zaopatruje, bo centrum
maja wlasnie kolo uczelni, zreszta same chlopaki sa wlasnie po infie na PP),
nie ma problemow z wadliwoscia sprzedawanych czesci, serwis nie wiem jak
wyglada, bo nie znam nikogo, kto by oddawal cos do nich. Ogolnie naprawde
bardzo polecam, ceny przy tym faktycznie atrakcyjne i duzy asortyment, a jak
czegos nie maja w ofercie to pogadaj z chlopakami i zapewniam, ze sie
dogadacie (tzn. skoluja Ci to, czego potrzebujesz). Wielki + dla tej firmy!